inspiration i vårsolen!

denna årstid e fantastisk! ljuset å värmen gör allt så mycket vackrare. allra främst alla färger som vi har runt omkring oss. jag spenderar dagarna i ett hem där färg är ett måste för välmåendets skull å jag kan ju såklart inte låta bli att påverkas. jag har länge varit väldigt feg med färg när det gäller min personliga stil. går mest i svart med någon färgstark accent men inte mer. mitt måleri har däremot alltid badat i alla regnbågens kulörer, där har jag vågat. nu har det hänt nåt med mig (känns väldigt spännande å intressant) färg känns bra, färg känns inte farligt mer. nåt nytt e på g!

tog en massa inspirationsbilder idag och några smygtittar på mina skisser på mitt nya projekt bjuder jag oxå på!





började ju göra smycken förut, men jag känner att jag inte riktigt fick till dom, men nu har jag hittat min form å kommer så småningom presentera en kollektion. :)






efter dagens arbete gick vi på marknaden här i stan. jag hittade en helt fantastiskt vacker väska, som inte alls gör sig rättvisa på bild, samt randiga knästrumpor. nice!


mina nya fina knästrumpor.


min nya vackra väska!


å så jag!

tack för en fantastisk fredag! nu ska jag mysa med sambon å titta på "breaking dawn, part 1". wohoo!!! tack för allt jag har å kommer att få. livet e underbart! <3


Comments

Popular Posts