en varm sista dag!

 igår va det sista dagen på praktiken hos anliots. buhu! på allvar känns det sorgligt. men det känns fantastiskt att jag har hittat såna underbara nya vänner. det e inte varje dag man hittar såna unika människor. det blev en dag fylld av skratt, god mat, kramar å presenter. jag bytte mina koppar mot en ljusstake å en mugg. bra byte! dessutom fick jag ett fantastiskt kak å tårtfat i rosa. i love! hembakade kakor å en påskpresent fick familjen av mig.
det blev en mycket revlig lunch med familjen anliot, deras grannar å andra vänner som va på besök. finns det hjärterum finns det stjärterum! en påskgubbe å tre små påskkärringar gjorde oss oxå sällskap.

lilla bibbi fick oxå prickar. sötaste kärringen i stan ;)
 ja, å så vi förstås! ha ha ha! my lovely new crazy friend som ger mig så mycket positiv energi.

blev inte så mycket vanligt verkstadsarbete. vi satte en skröjugn, men sen blev det att påskpyssla. utomhuspynt. superkul! att slippa tänka å bara göra kändes som en lagom aktivitet.
 väl hemma hade andreas lagat goood middag med björnbärspaj som efterrätt mums! pajen hade oxå elsa varit med å gjort. paltkoma!!!!

e oerhört glad att jag inte följde med klassen till kina. det va hos anliots jag skulle va. har gett mig så mycket å kommer ge mig mer eftersom "you are stuck with me guys!!!!" GLAD PÅSK alla därute! alla kärlek! kram från malin. :D

Comments

Popular Posts