i ett garage.

så stod jag hela dan å glaserade mina grejer i ett kallt men trevligt garage hemma hos familjen anliot. det blev en blandning av rosa grönt blått rött svart å turkos. mums! ugnen ska sättas så snabbt som möjligt å jag e såååå nyfiken på hur grejerna ser ut när allt e bränt. spännande!

god lunch å trevliga samtal blev det som vanligt. dessutom nya ideer å skratt såklart. igår va dom extra busiga på gården. t.o.m katterna hade fått en släng av bussjukan. :)

idag blir det att exprementera (stavas det så?) med endel av dom skröjbrända grejerna jag tog hem. lim, färg, pärlor å annat kul som jag har i skåpen kommer jag leka med.

men så länge får ni lite bilder från igår. :)


kallt men fantastiskt kul.

jag kan inte riktigt släppa tanken på att göra muggar.
skillnaden nu från förr e att jag e säker på vilket uttryck
jag vill ha på dom.


yummie!

såklart persbrandt ska ha lite uppmärksamhet. :)

Comments

Popular Posts