man ska aldrig säga.....

....att man än så länge har lyckats häva sin migrän, för på natten så kom den å gick inte över förrän i går eftermiddag. att ha migränkänningar å migrän 5 dar i streck e ingen hit, men nu hoppas jag att huvudvärken håller sig borta ett tag.

det var i allafall trevligt att komma hem. hemma väntade oxå ett paket med pärlor som jag ska ha till ett av mina projekt. kuuuuuuuul!

idag skulle jag åkt till pia anliot å hämtat mina glaserade grejer men hon e sjuk stackarn så vi hoppas det blir i morron i stället.

jag fortsätter att exprementera med att måla på mina grejer å prova glasyrer till en beställning jag fått. förhoppningsvis e glasyrprovet klart när jag kommer tillbaka till skolan. spännande!

alltid kul med beställningar, så tveka inte. :)


yum!

Comments

Popular Posts