Gästlärare

Halloj!
Förra veckan hade vi Kina Björklund som gästlärare. En fantastisk keramiker och ett energiknippe utan dess like. Jag hade helt missat att hon delat ut en uppgift veckan innan och blev lite ställd. Uppgiften innebar att leta fram en eller fler bilder som man blev inspirerad av. Jag hade tur eftersom jag alltid arbetar på det sättet, att jag tittar på bilder och låter sen fantasin flöda, så jag hade ju redan börjat arbeta på ett antal projekt. Dom fortsatte jag alltså med förra veckan och även denna vecka. Keramik tar tid.

Denna vecka har också mina klasskamrater sina intervjuer på HDK. Känner mig spänd för deras skull. Av dom 7 som sökte har alla fått komma på intervjuer. Wohoo!!!!!!!!!

Min Tatuering läker bra och idag drejade jag första gången efter att jag gjorde den. Porslin. Underbara porslin! :)


Inspiration.

Inspiration.

I mitten, Kina Björklund.

Comments

Popular Posts