Arbetet är i full gång!

Oj vad sommaren gick snabbt. Om ca två veckor börjar jag i skolan igen. Även denna gången  på Leksands folkhögskola men en annan utbildning. Nämligen Kreativt entreprenörskap. Jag har ju för ett par månader sen startat mitt eget företag och kommer med hjälp av utbildningen kunna utveckla det massor.

Sommaren har varit varm och full med göromål. Konsten, bruksgodsserien och min textila kollektion är det jag har arbetat med. Sen har jag ju också umgåtts med familjen såklart. Torsdag tom Söndag förra veckan visade jag och mina kollegor från Västerby Ateljéer keramik i gammelgården i Hedemora, jag fick då också nöjet att vara med i Södra dalarnas tidning igen.





Mitt blommiga fat, ljusstakar med
döskallar samt svarta muggar.

Mina ljusstakar i vänstra och högra nedre hörnen.

Huset utställningen va i.

Kiosken

utsikten från verandan på huset.
Sjön Hönsan som ligger mitt i
Hedemora.

Fikapaus!

Reportage i Södran.

Huset är så gammalt att gräset växer upp mellan
golvplankorna. :)



Comments

Popular Posts