Föredrag under utställning

Oj oj här rullar det snabbt på med allt som ska göras inför utställningen. På fredag åker jag ner till Stockholm och hänger utställningen som sen öppnar på lördagen kl 17.
Under måndagen den 8 juni kl 18-19 kommer jag att hålla ett föredrag som handlar om mitt liv som internationell konstnär med fibromyalgi och hur jag lyckades uppnå min dröm trots en kronisk sjukdom. Här samarbetar jag med fibromyalgiförbundet. Under hela utställningen finns en totebag/tygkasse till försäljning som jag har designat för all oss som har fått diagnosen. 5% av intäkterna går till forskningen om fibromyalgi. Den finns även att köpa i min webbutik bellabonkers.com

Välkomna!




Föredrag den 8 Juni kl 18-19
Jag berättar om mitt liv som internationell konstnär med fibromyalgi.
Galleri Korn, Hornsgatan 147.




Endast vacker på Duk?
Utställning 8-11 Juni kl 14-19 med vernissage den 6 Juni kl 17-21.
Galleri Korn, Hornsgatan 147 Stockholm.


Popular Posts