dagsresa till stockholm!

klockan 8.45 stod jag å väntade med min kudde på parkeringen (på pia å stellan anliot). en kudde är ett måste vid en lång bilresa för min onda kropp (fibro). strax innan 9 kommer en bil i full fart, tutandes. dagens första skratt fyllde min kropp. kaffe!!! det e tur att det inte bara e jag som behöver ett par koppar kaffe innan lunch för att komma igång. en snabbis in på macken å sen ut på riksvägen. solsken! radion på hög volym, mycket prat å skratt.

dagens schema: till karro för att hämta saker. mot emelies verkstad för en god lunch å fika samt kolla in hennes grejer. därefter inlämning av pias nyproducerade alster på konsthantverkarna. tillslut ett snabbt besök på blås å knåda. hemresa!

klart bilderna skulle lägga sig i fel ordning, men ja ja........


hemresa
blås å knåda
både glas och keramik

resturang gondolen mitt emot konsthantverkarna
vid slussen på söder.

pia anliot.

emelies verkstad. pia å hennes nya produktion.

emelies verkstad.

lunch i emelies verkstad. mums!!

emelies alster. broderad keramik.

mud. emelies verkstad.

jag å pia. :)

stockholm.

dalarna.

kaffe!!!!
på väg!

underbara onsdag, god natt! vi ses i morron torsdag! :)

Comments

Popular Posts