nice!

en solig lördag som denna ville vi inte bara va hemma å stanna inne.....så vi drog till kupolen! för det är ju inte inne....ha ha! vi upptäckte att det va dags att uppdatera barnens skogarderob igen. hmmm.....it never ends. vi upptäckte till vår stora skräck att det behövde alla andra barnfamiljer i dalarna oxå. huva vad mycket folk! varken jag eller andreas e speciellt bra på att hantera stora folkmängder. speciellt inte när dom e inträngda i ett extremt varmt begränsat utrymme.

men, skam den som ger sig, vi lyckades överleva å jag hittade oxå ett par supersnygga skor till mig. som alltid tog vi en burgare på donken å sen vidare till dollar. 2 läckra läppstift senare samt en kasse foppatofflor återvände vi hem.

yeh!! jag å min dotter elsa. <3


mina nya apsnygga dojor! :)
bjuder på denna fantastiskt roliga bild på min son jino. :)

Comments

  1. Vi uppdaterade också skogarderoben i går.....snart blir det resten :-)

    Kram på dig

    Playdate i solskenet snart?

    ReplyDelete

Post a Comment

Jag värdesätter alla kommentarer! Tack!

Popular Posts