sista veckan.

som sagt e det sista veckan för mig hos anliots, sen e praktiken över. buhu! ska innan jag slutar försöka få till den där drejningen av stora grejer. ångest! jag har så höga krav på mig själv å eftersom stellan e så pass duktig på att dreja stort så får jag nästan panik. men, jag ska klarat!

idag blev det putsning av det jag drejade förra veckan och jag drejade 2 stycken typ vaser som kommer bli prov för mitt stoooora projekt. måste kolla lite hur materialen fungerar tillsammans. en massa nya ideer å skisser blev det oxå. tänk, det tar aldrig slut. fantastiskt!

vid lunch skrattade vi nästan lika mycket som igår när vi pratade om vad som hänt å jag insåg att det onda i min käke berodde på alla gapflabb. :)

katten persbrandt fångade en råtta på ca 25cm, med svansen, som han lekte med å sen åt upp. yummie!




RIP

Comments

Popular Posts