Avesta art!

jag har nu gått två veckor i skolan. underbart! fantastiska nya klasskamrater å fler ideer än vad jag hade tänkt. bara positivt tror jag.

igår åkte vi på vår första skolutflykt för detta läsår. destination avesta art. att jag trots att jag bott i hedemora i mer än 5 år så har jag aldrig varit där. jag får nog sätta mig på skämspallen ett tag för jag har verkligen gått miste om mycket inspiration, eller kanske inte......jag försöker se det som att nu va det dags för mig att besöka verket, inte förr. allt som händer har ju en mening anser jag. det kommer i allafall bli många fler besök, det kan jag lova!

då jag befann mig så nära hemorten igår så åkte jag inte tillbaka till leksand med resten av gänget. min kära klasskamrat, å såklart vän, karin skjutsade hem mig så nu blir det hemarbete istället för verkstadsarbete. att arbeta hemma alltså. inte hushållsysslor. blir mycket skissande, research på nätet å annat som kan va till nytta.

vi hörs! :)






promenadskorna på?


Comments

Popular Posts