förberedelser

snart e det åter dags för skolan. jippi!!!! 3 veckor kvar sen börjar jag andra året på
leksands folkhögskola, keramisk form. nu börjar jag bli ordentligt rastlös å det kliar nåt alldeles enormt i fingrarna. har valt ut 3 projekt som jag kommer arbeta med, spännande.

har varit en sommar med blandade upplevelser. både bra, dåliga å katastrofala. tur att man e bra på att plocka upp sig själv från golvet. planerna på att träffa många kompisar gick helt åt skogen. sorry alla vänner! kanske nästa sommar... :(.

blev aldrig nån tatuering eller nån kryssning för andreas å mig. det vi lyckades få in mellan arbete å sjukhusbesök va i allafall campig över midsommar, sala statspark, en shoppingtur för barnen, nästan 2 veckor i stugan å en massa bad. kanske inte så dumt ändå. :).

som sagt e det snart dags för skolan å jag måste börja tvätta å packa allt som jag ska ha med mig. kul! jag har fått ett rum på markplan vilket gör att jag kan ta med mig mitt kära promenadband. har endel grejer kvar på skolan som e sommarförvarade men allt fick inte plats plus att jag såklart har inhandlat lite nytt material som inte får glömmas.

hörs igen!

små robotar. 4-8 cm höga. lergods.

Comments

Post a Comment

Jag värdesätter alla kommentarer! Tack!

Popular Posts