mycket packning blir det!

alltså, fy sjutton vad mycket packning det blir! den stackars bilen kommer gå på knä. men för mig är det viktigt att ha mina grejer tillgängliga om jag får lust att skapa nåt å eftersom jag kommer spendera majoriteten av min tid i leksand så e det där nästan allt material till mitt skapande kommer vara.

jag e supernervös för att börja skolan igen. jag vet inte riktigt varför. kanske för att jag nu förväntar mig en massa saker eftersom jag redan har erfarenhet av ett underbart år där. kommer dock sakna dom vänner som inte kommer tillbaka detta år, känns faktiskt sorgligt. tur att dom nog kommer tillbaka å hälsar på till gamlingsfesten. :)

nej på`t igen så jag blir färdig för på söndag så går flyttlasset!









allt som jag packat än så länge. ungefär lika mycket kvar. : /

Comments

Popular Posts