i väntans tider

Nej, jag är inte gravid. Jag väntar på att starta mitt företag. Jag väntar på att börja i skolan igen. Jag väntar på att det stora bygget ska bli klart i Västerby.

Att starta ett företag är inte speciellt svårt. Det enda jag har kvar att göra är egentligen att registrera det, men först ska jag gå igenom proceduren med en ekonom så allt blir exakt som det ska vara.

Jag väntar på att börja i skolan igen för jag kommer då att börja producera min bruksgodsserie. Jag kan lova er att ni inte sett nåt liknande. i Vår kommer vi i Västerby ha en vårmarknad och då kommer jag ha premiär för mina bruksgods och min trädgårdkonst.

Bygget i Västerby är i full gång. Golvet är gjutet och arbetet flyter på men under tiden har vi ju öppnat en liten butik på gården. Där hittar ni en fantastisk blandning av vår keramik! Lite bilder kommer här.

Pernilla Nordman
Pia Anliot
Daniel Eriksson














Comments

Popular Posts