Ugnsöppning

Denna vecka jobbar jag hemifrån. Jag har äntligen fått hem min nya rosa dator så nu är det mycket enklare att arbeta med bilder, visitkort, bloggen mm. Jag har dessutom tagit hem allt som kom ur ugnen i Lördags. Eftersom jag nu ska jobba hemma i två veckor så stannade jag en extra natt på skolan just för att jag skulle kunna vara med vid ugnsöppningen. Jag hade nog faktiskt tagit upp halva utrymmet i ugnen med mitt gods. Att öppna ugnen är alltid som julafton. Jag blir som ett litet barn klappar händerna och ler från öra till öra. Så är det.

Ur ugnen kom sånt som kommer att vara till försäljning på vårmarknaden i Västerby. Mer info om den kommer på Västerby Ateljéers blogg och facebook senare. Jag använder mig i detta projekt av mycket dekaler och härliga våriga färger. Mönster och blommor i en fantastisk kombination!

En liten sneakpeak!





Comments

Popular Posts