Ute ur dimman

Äntligen en migränfri dag. Sen i Måndags eftermiddag har jag till och från haft migrän. Jag som hade så mycket att pyssla med denna vecka, men livet tyckte tydligen att jag skulle ta det lite lugnt istället. Så, jag har småpysslat i verkstan till och från mellan attackerna och idag har jag lyckats vara där hela dagen.

Lite bilder i brist på annat. Min arbetsplats på Leksands folkhögskola. Vi hörs igen!



Mycket grejer blir det!

I love my tattoo!
 
Kaffe, ett måste!

Pågående projekt.
 

 
 

Comments

  1. Från mamman Pia: du ser väl till att helt utesluta natriumglutamat ur det du äter?

    För övrigt: Åh, den som hade sån där ateljé! Inte för att jag hålls med keramik, men vill ha ändå. Är dessutom en smula avis på din tatuering som jag tycker är urhäftig =)

    Ta väl hand om dig så du kan njuta fler dar än inte <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Jag värdesätter alla kommentarer! Tack!

Popular Posts