Hemma igen!

Så landade mamma och jag i Sverige förra Söndagen. Vi lyckades dra med oss någon magbacill hem som fortfarande går runt i familjen. Ingen intensiv kräksjuka men magont och illamående.

Det va fantastiskt kul att träffa bror min och hans fru igen! Och alldeles underbart att få lära känna min älskade brorsdotter Josephine. Ett blont litet busfrö på två år som jag älskar såå mycket.

I veckan som va skrev jag kontrakt på min nya arbetslokal och Tisdag nästa vecka får jag nycklarna. Jag får dessutom färg så att jag kan ljusa upp å göra fräscht. Viktigt med ljuset när man skapar.

Det rullar också in inbjudningar från olika gallerier och konstevent runt om i världen. Det känns fantastiskt och jag är så tacksam. Tack!

Så småningom kommer bilder från min Etiopienresa, men nu måste jag fortsätta packa ihop inför flytten till lokalen. Kul kul!

Comments

Popular Posts