Resan inställd

Jag tror helt på att allt händer av en anledning. När det blev strul med flyget i Söndags visste jag också att det hade en mening men jag kunde bara inte lista ut vilken. Nu vet jag. Andreas pappa i USA ligger för döden och Andreas behöver åka dit för att ta farväl. Hade jag kommit iväg till New York hade han inte haft möjlighet att göra det.

Utan att tveka avbokade jag både resa och hotell igår så att min fantastiske man kan få ta farväl av sin biologiska far.

Min utställning på Agora Gallery fortsrider även utan mig och jag följer den online och via mail.

Här ett par bilder på min konst hängd på galleriet.


Min konst till höger.

Alla mina konstverk.



Comments

  1. Det är nog så att saker händer av en anledning. Så bra att det löser sig för er så att Andreas kan åka iväg. Det går alldeles säkert fler tåg (flyg) för dig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ber om ursäkt för att jag är så dålig på att svara dig här. Ja till NY kommer jag så småningom. Det viktigaste är ju att min utställning blev av. Mycket positiv respons har jag fått efter vernissaget också så jag är nöjd och glad. :) Kram!

      Delete

Post a Comment

Jag värdesätter alla kommentarer! Tack!

Popular Posts