Att ta tillfället i akt

Härom kvällen ( tror det kan ha varit en vecka sen) var jag och min sambo ute och åt på vår favoritresturang i stan. En och en halv. Vi har varit bekant med ägaren ett tag och jag har vetat att konsten på väggarna bytts ut lite då och då. Jag har tänkt många gånger att jag skulle frågat honom vem som får hänga där men aldrig kommit till skott. Nu föll det sig så att han kom fram till vårt bord för att snacka lite och då passade jag på att fråga. Det visade sig att han hade två tomma ytor som han behövde konst till. Perfekt! "Välj ut två tavlor och kom in i slutet av nästa vecka". Så i dag gjorde jag det och nu hänger de där. Sååå kul! Han fick en bunt visitkort att dela ut också. Mycket bra gratisreklam att ha sina tavlor på den mest besökta resturangen i stan.



Comments

Popular Posts