Föreläsning framskjuten

I samband med min utställning i Stockholm skulle jag hålla ett föredrag om mitt liv som internationell konstnär med fibromyalgi. Eftersom utställningen blev inställd blev också föredraget det. Men, misströsta inte. Jag är i full gång med att planera för ett längre föredrag som kommer annordnas här i Dalarna istället. Mer info om det kommer lägre fram så håll utkik! Under utställningen skulle det också finnas möjlighet att köpa en tygkasse som jag designat för oss med fibromyalgi. 5% av intäkterna skulle gå till forskningen om fibro och den tygkassen finns nu att köpa i min webbutik Bella bonkers.
Känner mig oerhört stolt och stark när jag går omkring med mitt egna exemplar av kassen. Som att "Det här är jag, take it or leave it!".



Fortfarande dålig men jobbar på mellan krampattackerna i magen. The show must go on som egen företagare.
Såklart kan alla som har möjlighet donera en slant till forskningen om fibromyalgi. Klicka på bilden till vänster för att donera.

Ha det gott!





Comments

Popular Posts