Nya idéer

Att vara kreativ är nästan alltid en välsignelse. Just nu känner jag mig oerhört glad över att min kreativa ådra är så framträdande. Trots motgångar lyckas jag alltid hitta något nytt att prova och arbeta med. Ingenting blir liksom omöjligt när dammluckorna är öppna.

Så idag har jag varit och inhandlat lite nya dukar. Paralellt med arbetet med målningarna till Garpenbergs slott (mer info om den utställningen kommer längre fram) så behöver jag ha ett mindre projekt att arbeta med.
Det blev åtta små svarta dukar som jag kommer fylla med nya idéer. Den svarta och vita färgen är ock så slut men den köper jag på nätet. Butiken Zinkvit är min favoritbutik bland könstnärsbutiker. De har nästan allt man behöver.

Så nu är det bara att sätta igång! Fun fun fun!!!!

See ya! :P

Finns att köpa på Bella bonkers



Comments

Popular Posts