Vinn ett konstverk!

OBS!
Har precis fått veta ( 150626) att det är lite problem med att donera pengar till detta projekt via adoptanartist.net  därför går det också att swisha nu.
Swish 0707716212


Just nu arbetar jag med att stort konstprojekt med vernissage den 25 Juli på Garpenbergs slott. Projektets namn"DNA".

Garpenbergs slott fanns i min familjs ägo under slutet av 1800-talet och början på 1900-talet. Min gammelfarmor Märta bodde på slottet som barn och ett foto på henne sittandes i den blå salongen sitter fortafarnde uppe på väggen i nämnda rum. Även hennes lekstuga finns på ägorna

Jag har fått möjligheten att ha en permanent utställning på Garpenbergs slott och söker nu ekonomiskt stöd. Ingen slant är för liten.



I detta projekt utforskar jag mitt eget DNA och arbetar jag runt frågorna,

Var passar jag in?
Vad har jag gemensamt med människorna på slottet?
Vilka skillnader finns mellan min familj på slottet och arbetarna i gruvan?
Var hade jag varit om slottet och gruvan fortafarnde funnits i familjens ägor?



Klicka på "Project DNA" och lämna ett bidrag
så har du chansen att vinna ett signerat original av mig!
(Ramad, akryl på duk, 30x40cm.)



Project DNA



Du har möjlighet att donera en slant fram till den 24 Juli.
Efter det drar jag en vinnare som jag sen tar kontakt med via de kontaktuppgifter ni lämnat.

Popular Posts