Mycket på gång och för lite tid

Jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar och kroppen ocrkade mer för just nu rullar allt på i 200 km i timmen.

Jag är oerhört tacksam för allt. Verkligen! Jag lever mitt liv med mottot "Allt som händer har en mening" med det mottot kommer ju också "Allt har sin tid". Jag försöker tänka på det i den här härliga, positiva, och något stressiga tiden.

Nu har jag gjort det enklare för er att köpa mina konstverk direkt via mig. Klicka på fliken SHOP och bläddra bland tillgängliga konstverk.


Jo Jag måste också berätta att i slutet av året blir jag publicerad i boken "International Comtemporary Masters" och i och med det kommer jag ställa ut min konst på "Fine Art Museum" i Las Vegas, Nevada, i början på nästa år. WOHOOOOOO!!!!!!!!

XOXO :D

Comments

Popular Posts