muggar å mobiler.

jag tänker helt frångå min lärares rekommendationer. jag vägrar sitta å försöka tillverka hundratals kanske tusentals exakt likadana muggar. för det första så e det en omöjlighet å för det andra så e det själadödande.

nu har jag bestämt att det som e viktigt för mig e dekoren. formspråket på muggarna kommer va detsamma på alla men dekoren ska vara det centrala. jag har kommit på 2 skithäftiga ideer som jag inte kommer släppa. ser fram emot resultatet å att så småningom få visa upp dom.

dessutom kommer jag tillverka fantastiska mobiler!

satt vid drejskivan mest hela dagen idag å e såååååå trött nu. ögonen går i kors.


Comments

  1. Mycket fint. Har du gjort lampskärmar i fort av näckrosor, ser så ut. Ska bli spännande att se fortsättningen. Kram min unge.

    ReplyDelete

Post a Comment

Jag värdesätter alla kommentarer! Tack!

Popular Posts