Smått och gott!

Ok, nytt år. Jag har inga nyårslöften. Ska bara fortsätta att göra mitt bästa när det gäller allt i livet.

Vi hade en fantastisk julafton. God mat, underbar familj och många julklappar. Trots att vi hade sagt att vi inte skulle köpa så många detta år blev det mer än vanligt och det tog 2,5 timmar att dela ut alla. Pust. Dock fick barnen mest sånt som de behövde samt pysselgrejer.

Nyårafton spenderades med ännu fler familjemedlemmar. God mat och dricka, fiskdamm, som alltid är extremt uppskattat av barnen och nyårsskål med julmust. Tre av barnen slocknade innan tolvslaget och fick inte att få liv i när väl fyrverkerierna satte igång.

Har försökt jobba lite till och från men förkylningen envisas med att hänga kvar samt att min fibromyalgi just nu gör mig jäkligt trött.

Ingen snö i sikte.

Vår fina julgran.

Me myself and I.

Mina senaste skatter när jag just hämtat dem.
Spännande. Alla höll. Yeay!!


Comments

  1. God fortsättning på det här nya året som jag tycker vi gör ännu bättre än det förra. Inget är så bra att det inte kan bli bättre :)

    Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. God fortsättning! Jag håller fullständigt med! :)

      Kram!

      Delete

Post a Comment

Jag värdesätter alla kommentarer! Tack!

Popular Posts