Min resa i bilder.

från flyget på väg till addis.
fullmåne.


soluppgång på väg till addis.

mamma.
på pensionatet i addis.
några timmar tills flyget går till
bahir dar.

utanför rummet på pensionatet.

älskade storebror.

nyinköpta valpen naphta..

bygge utanför restaurang.
bambuställning.

från flyget till bahir dar.

sötnos naphta.

älskade brorsdotter josephine.

bror mattias.

påväg in till stan och marknaden i bahir dar.
åker budjudge.
 

jag.

hotell kuriftu.

äter lunch på hotell kuriftu.

mattias och josephine.

brors yard.

brors veranda.

jag.

brors hus



på den lokala restaurangen.
1 minut från brors hus.

hålet i häcken är ingången till
restaurangen.

jag.


kiosken.
samma byggnad som den lokala
restaurangen.


grillkväll hemma hos bror.

alla hundar.

vy från restaurangen på hotell homeland i stan.

promenad längs nilen.





baddag på hotell kuriftu.

ananasfanta.

restaurang i stan.
lake tana i bakgrunden.

jag.


bananer.

diesel.

mickel.

bror sågar ner träd på yarden.




Comments

  1. Ser fantastiskt ut. Antar att det blir nån mer resa framöver =)

    ReplyDelete
  2. ja det var toppen å blir absolut fler resor dit. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Jag värdesätter alla kommentarer! Tack!

Popular Posts