Jag känner mig hemma här

Nu har jag varit här i en vecka och det känns som att jag varit här många gånger förr. Som jag sa så är det väldigt lätt att orientera sig och trots att det rör sig mycket folk på stan så ligger det ett lugn över gatorna som attraherar mig. Att stressa fram är liksom inte min grej, så här känner jag mig hemma.
Här skulle jag kunna ha en lägenhet i framtiden. jag gillar det skarpt och skulle kunna strosa omkring på gatorna dagarna i ända om inte kroppen sa nej.

Idag var jag en sväng till konstnärsbutiken "Gino Ramaglia". Tyvärr råkade jag radera bilderna jag tog på vägen tid men det blir en till tur sen för att kolla in "Academy of fine arts"som ligger runt hörnet från butiken. Nya bilder kommer då.

Efter det gick jag hem och passade på och äta lite lunch när regnet valde att stå som spön i backen.

På eftermiddagen gick jag upp till "Via Toledo" shoppinggatan och handlade presenter till familjen och avslutade sen dagen på stan med ett besök på det Kungliga palatset.

Vissa bilder blev lite mörka då jag inte ville ta med blixt.


























En meter hög ungefär

50 cm hög ca.

50 cm hög ca.

Kapellet

Kapellet

Kapellet

Kapellet.

Kapellet.

Kapellet.


Kapellet.

Kapellet

Trapphuset.

Comments

Post a Comment

Jag värdesätter alla kommentarer! Tack!

Popular Posts